FAQ - veelgestelde vragen

Wij hebben de meest gestelde vragen over uw kuurvakantie met SpaDreams beantwoord en geven u waardevolle tips voor uw volgende vakantie. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze deskundige klantadviseurs. Fijne vakantie!

Veiligheid en kwaliteit

Zijn er aanbevelingen voor de EHBO-doos?
Zijn er gezondheidstips voor een langeafstandsreis?
Waar kan ik informeren naar de toelatingseisen?
Wie is mijn plaatselijke contactpersoon?
Hoe kan ik ter plaatse geholpen worden?
In welke gevallen moet ik contact opnemen met de SpaDreams klantenservice?

Hotel evaluatie

Wat is het doel van uw hotelbeoordeling?

Speciale aanbiedingen

Zijn kortingen inbegrepen in de totale reissom?

Reservering

Hoe boek ik mijn reis online?
Kan ik ook online een reis boeken, waar ter wereld ik ook woon?
Ontvang ik de factuur per e-mail als ik online boek?
Hoe kan ik online een factuur aanvragen?
Krijg ik een schriftelijke bevestiging na de boeking?
Kan ik online naar een specifiek hotel zoeken?
Kan ik meer dan één kamer online boeken?
Kan ik meer dan één aanbieding boeken?
Kan ik online boeken voor een andere persoon?
Waarin verschilt boeken op internet van boeken in een reisbureau?
Kan ik ook bij het reisbureau boeken?
Ik wil boeken voor een groep. Hoe ga ik te werk?
Ik heb speciale boekingsverzoeken. Hoe wordt dit afgehandeld?
Waarom is mijn telefoonnummer nodig?
Welke persoonsgegevens worden over mij opgeslagen?
Wat is een vakantieverzoek?
Kan ik een offerte reserveren?
Vanaf wanneer is de reis bindend voor mij geboekt?
Welke diensten krijgen gasten met een lichamelijke handicap?
Hoe weet ik of er in het door mij gewenste hotel kamers zijn die toegankelijk zijn voor gehandicapten?
Hoe weet ik of mijn huisdier mee kan reizen?
Als ik een tweepersoonskamer boek, kan ik dan een therapeutisch verblijf voor slechts één persoon boeken? Ik wil graag een andere persoon begeleiden naar de kuur, maar ik heb zelf geen behoefte aan een kuur.

Reisdocumenten en verzekering

Hoe gedetailleerd moet ik mijn reisbevestiging controleren?
Wat is het veiligheidscertificaat?
Wanneer en hoe ontvang ik mijn reisdocumenten?
Wat moet ik doen als mijn reisdocumenten niet op tijd aankomen?
Welke informatie of documenten heb ik nodig bij aankomst?
Hoe kan ik een verzekering boeken?

Betaling en vergoedingen

Hoe kan ik mijn reis betalen?
Wat zijn de kosten voor de verschillende betaalmethoden?
Tot wanneer moet ik mijn reis betalen en hoeveel bedraagt de aanbetaling?
Kan ik het volledige bedrag direct betalen?
Kan ik mijn reis in termijnen betalen?
Waar kan ik een betalingsbewijs vinden?

Aankomst en transfer

Is de transfer van de luchthaven naar het hotel en terug inbegrepen in mijn reis?
Ontvangt de chauffeur van de transfer mij op de luchthaven met een bord?

Omboeking en annulering

Hoe kan ik een reis wijzigen / annuleren?
Welke kosten maak ik bij een omboeking/annulering?
Is het mogelijk om de namen van de reizigers in de boeking te veranderen?

Andere

Heb ik een herroepingsrecht van 14 dagen?
Hoe krijg ik een visum?
Wat betekent Beste Prijs Garantie?