Smakelijke voorpret gecombineerd met geweldige prijzen

De SpaDreams adventskalender stuurt deelnemers met kerstkoekjes op wereldreis

Frankfurt, 1. december 2016.

Nog maar 24 dagen... bij het koekjes bakken, cadeautjes inpakken of glühwein drinken op een kerstmarkt komt overal de adventsstemming flink op gang. Een vlaag internationale flair wordt hieraan toegevoegd door de nieuwe adventskalenderactie van SpaDreams: de grootste reisorganisator van gezondheids- en wellnessreizen stuurt zonaanbidders en ontspanningsliefhebbers op wereldreis met kerstkoekjes. Vanaf 1 december is er op de adventskalenderwebsite dagelijks een virtueel deurtje te openen. Deelnemers aan de prijsvraag worden opgeroepen om alle kleine lekkernijen op tijd voor het kerstfeest weer thuis te brengen. Alleen diegenen die precies goed geteld hebben maken kans op één van de 24 aantrekkelijke prijzen rondom wellness, gezondheid en reizen.

Wat dacht u van luxueuze gezichtsmaskers, overheerlijk Hammam douchschuim of een yoga-mat om het nieuwe jaar alvast goed te beginnen. Natuurlijk herhalen wij onze traditie en wordt de grootste prijs op de laatste dag vergeven: een ontspannen Wellness weekend weg! Dat belooft u niets anders dan volledige ontspanning na alle feestdagenstress en tevens gaat u op deze wijze wel heel relaxed het nieuwe jaar in.

Alle koekjestellers kunnen zich tevens van een zoete december voorzien door middel van de lekkere kerstrecepten of hun volgende ontspannende vakantie plannen met interessante reisaanbiedingen. Deelnemen is eenvoudig: op de SpaDreams facebookpagina vindt u dagelijks tips waar de reislustige kerstkoekjes zich op dat moment bevinden. Dan simpelweg nog het juiste aantal koekjes invullen op www.spadreams.nl/wellness-adventskalender en zo aan de prijsvraag deelnemen.

Voor veel gelukkige kinderogen heeft SpaDreams van tevoren ook al gezorgd. Traditioneel pakt het team van SpaDreams ijverig cadeautjes in en neemt deel aan de liefdadigheidsactie “Kerstmis in een schoenendoos”. Ook dit jaar zijn er weer goed gevulde en mooi verpakte geschenken op reis gegaan. Met deze liefdadigheidsactie wil SpaDreams conform de bedrijfsfilosofie een respectvolle, coöperatieve en opmerkzame omgang met elkaar bevorderen. Meer informatie aangaande de adventskalender vindt u onder www.spadreams.nl/wellness-adventskalender

PDF-formaat >>                                                              Persmap download >>