Actuele persberichten

SpaDreams en Fit Reisen veroveren de rest van Europa en China

Organisator van gezondheidsreizen maakt de uitbreidingsplannen voor 2015 bekend

Frankfurt, 17 september 2014. De reisorganisatie Fit Reisen is al meer dan 35 jaar wereldwijd marktleider in wellness-, kuur- en Ayurvedareizen. Met haar uitgebreide en  indrukwekkende aanbod zijn SpaDreams en Fit Reisen reeds in meer dan 30 landen en 6 talen vertegenwoordigd. De directie heeft nu besloten haar portfolio ook in 2015 naar nieuwe markten uit te breiden en maakte vandaag de plannen hiervoor bekend.

„Op dit moment constateren we een groei van 34% tegenover vorig jaar en de tot op heden nieuw ontwikkelde landen hebben hieraan reeds een aanzienlijk deel bijgedragen -  nu wordt het tijd ons voor verdere, veelbelovende markten open te stellen.“, zegt Dr. Nils Asmussen, directeur van SpaDreams. Vanaf 2015 kunnen ook klanten in China, Italië, Spanje, Denemarken en Zweden gaan genieten van het omvangrijke gezondheidsaanbod van SpaDreams.

„Juist China, met meer dan een miljard mensen en een snel groeiende economie, is voor ons een spannende, nieuwe markt vol uitdagingen. Vanaf 2015 willen wij het tot onze taak maken,  juist in dit middenrijk een gevoel van wellness en ontspanning te verspreiden.“

Ook Spanje en Italië, net als Denemarken en Zweden, zullen vanaf volgend jaar tot de SpaDreams doelgroep behoren. SpaDreams is, ondanks de zwakke, economische situatie in het zuiden, ervan overtuigd ook daar met haar kwalitatief hoogwaardige en veelzijdige aanbod succesvol te kunnen zijn evenals in de relatief kleine Scandinavische landen. Een bijzonder goed voorbeeld van het succes in een relatief klein land kan SpaDreams al aantonen; sinds 2013 is het aanbod van de reisorganisatie zeer succesvol in Nederland.

Betreffende alle nieuwe markten zal de focus aanvankelijk versterkt op de online sales liggen. „Natuurlijk zullen er per land specifieke aanpassingen gemaakt worden om al onze klanten op de juiste manier van dienst te kunnen zijn. Het huidige aantrekkelijke en reeds bewezen assortiment zal echter op de voorgrond blijven. Wij verheugen ons er echter enorm op dat de internationale onderneming SpaDreams nu echt een Global Player wordt!”

Meer informatie, alsmede de aanbiedingen van SpaDreams, vindt u onder www.spadreams.nl

Bekijk het persbericht in PDF-formaat