FAQ - Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen
Boeking
Hoe boek ik mijn reis online?
Zoek een hotel uit dat voor u perfect is en klik daarna op de hotelpagina op het gewenste programma en de gewenste reisdatum. Klik daarna op het vakje "nu boeken", bij aanbiedingen die moeten worden aangevraagd op het vakje "nu aanvragen" klikken.
Krijg ik bij een online boeking de rekening via mail?
Ja, wij sturen u de rekening via e-mail.
Hoe kan ik een rekening online aanvragen?
Uw rekening wordt automatisch toegestuurd nadat de boeking is gecheckt. Heeft u na een week nog steeds geen rekening gekregen, neem dan contact met ons op via e-mail.
Krijg ik na mijn boeking een bevestiging?
Ja, u krijgt direct na uw boeking een bevestiging dat u heeft geboekt, na een korte check krijgt u dan via de e-mail een officiële boekingsbevestiging.
Kan ik online naar een bepaald hotel zoeken?
Ja, dat kan. Gebruik hiervoor het veld "extra zoekterm" links in de zoekbox. Indien u geen zoekbox ziet, klik op het SpaDreams logo linksboven.
Kan ik online ook all-inclusive reizen incl. vlucht boeken?
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk via onze website een vlucht te boeken. Voor vragen en advies over vluchten en transfers bel onze klantenservice, die dat direct voor u kunnen boeken.
Kan ik online meerdere kamers boeken?
Indien u meerdere kamers nodig heeft, kunt u onze klantenservice bellen of u boekt meerdere malen achterelkaar.
Kan ik meerdere aanbiedingen boeken?
Ja, boek meerdere malen na elkaar.
Kan ik online voor een ander persoon boeken?
U kunt via de telefoon en online voor een ander persoon boeken. Op de boekingspagina kunt u de naam invoeren voor een ander persoon.
Wat is het verschil met online boeken en boeken via een reisbureau?
In principe is er geen verschil. Bijna alle reizen die u bij ons online vindt, kunt u ook via een reisbureau boeken.
Kan in ook in een reisbureau boeken?
De hotels en reizen van SpaDreams vindt u ook in elk goed reisbureau.
Ik wil graag boeken voor een hele groep, hoe doe ik dat?
Voor boekingen voor groepen kunt u onze specialisten bellen bij de klantenservice. Zij organiseren uw reis ook graag als mooie groepsbelevenis.
Ik heb speciale wensen, hoe wordt dat geregeld?
Wij doen ons best uw wensen te verwezenlijken, om zeker te zijn dat uw wensen ook uitvoerbaar zijn, kunt u zich graag aan onze klantenservice wenden. Dan kunnen wij er zeker van zijn dat aan uw wensen kunnen worden voldaan op het moment van boeking.
Waarom heeft u mijn telefoonnummer nodig?
Wij hebben uw nummer nodig voor eventuele vragen over uw boeking en om bij eventuele problemen direct te kunnen informeren.
Welke persoonlijke gegevens worden van mij opgeslagen?
Bij een boeking worden alleeen de gegevens opgeslagen die voor de boeking nodig zijn.
Wat betekent vraag reis aan?
Hiermee ontvangt u een aanbod dat speciaal op uw wensen is toegesneden.
Kan ik een aanbieding reserveren?
Via de telefoon kunt u een reis reserveren. Dit geldt niet bij goedkope vluchten, hier kan de prijs nog veranderen.
Vanaf wanneer is de reis bindend geboekt?
Op het moment dat u op de pagina "boeken" de betalingsvorm heeft uitgekozen en op het vakje "nu boeken" heeft geklikt, is de boeking bindend.
Welke service krijgen gasten met een lichamelijke handicap?
Wij hebben vaak gasten met een lichamelijke handicap en met rollator of rolstoel. Om u ervan te verzekeren dat op uw gewenste reis aan uw wensen kan worden voldaan, kunt u het beste onze klantenservice bellen.
Hoe weet ik of het gewenste hotel aangepaste kamers heeft voor gehandicapten?
Vooral in kuuroorden zijn vaak aangepaste kamers. Mocht het er niet bij staan in de hotelbeschrijving, kunt u onze klantenservice bellen.
Hoe weet ik of ik mijn huisdier mag meenemen?
Vaak staat dit al in de hotelbeschrijvingen. Ook kunt u onze klantenservice bellen, die u hierover kan informeren.